A termék(ek) kiválasztása
Önnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, továbblépve a szállítási költséget és a számla végösszegét. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termék(ek) mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Fizetés" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne belépni
  • új vásárlóként szeretne regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül szeretne vásárolni

Ha korábban már vásárolt webáruházunkban, adja meg a regisztrált e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot
:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • Magyar Posta Zrt. Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve
  • Magyar Posta Zrt. Háznál történő kézbesítés
  • személyes átvétel budapesti üzletünkben

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás házhozszállítás esetén - megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, elküldjük Önnek a számla másolatát, miután megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését átadjuk a beérkezést követő munkanapon a GLS futárszolgálatnak, majd e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel
  • banki átutalás személyes átvétel esetén megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, elküldjük Önnek a számla másolatát, miután megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, felvesszük Önnel a kapcsolatot, miszerint nyitvatartási időben át tudja venni a rendelt terméke(ke)t
  • utánvét házhozszállítás esetén készpénzes/bankkártyás fizetés a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának
  • utánvét személyes átvétel esetén - készpénzes/bankkártyás fizetés a rendelés átvételekor üzletünkben

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek alatt találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a fizetési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24-48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megerősítem a rendelést” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben, vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a visszaigazoló e-mail tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található e-mail címen vagy telefonszámon.

Szállítási díjak:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.:

Megrendelt áru értékeUtánvétes szállítási díjElőreutalásos szállítási díj
1 - 30 000 Ft2 790 Ft1 990 Ft
30 001 Ft - 50 000 Ft2 790 Ft1 990 Ft
50 001 Ft - 100 000 Ft2 790 Ft1 990 Ft
100 001 Ft - 150 000 Ft2 790 Ft0 Ft
150 001 - 499 999 Ft2 790 Ft0 Ft

A táblázatban szereplő díjak tartalmazzák a 27% áfát és csomagonként értendők.

Magyar Posta Zrt. háznál történő kézbesítés:

Megrendelt áru súlyaElőreutalásos szállítási díj+kezelési költségÖsszesen
0 - 10 kg1 990 Ft5 990 Ft7 980 Ft
10 - 20 kg2 990 Ft5 990 Ft8 980 Ft
20 - 40 kg5 990 Ft5 990 Ft11 980 Ft

A táblázatban szereplő díjak tartalmazzák a 27% áfát és csomagonként értendők.

Magyar Posta Zrt. csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve:

Előreutalásos szállítási díj+kezelési költségÖsszesen
990 Ft5 990 Ft6 980 Ft

A táblázatban szereplő díjak tartalmazzák a 27% áfát és csomagonként értendők.

Magyarországon kívüli szállításért vedd fel velünk a kapcsolatot..

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.