Aprilia motortípus | SR 50 2T LC 1994-1996 (MINARELLI VÍZHŰTÉSES) |
Aprilia motortípus | AREA 51 50 2T LC |
Aprilia motortípus | RALLY 50 2T (MINARELLI) |
Aprilia motortípus | SCARABEO 50 2T (MINARELLI) |
Aprilia motortípus | SONIC 50 2T LC |
Aprilia motortípus | SR 50 2T AIR WWW (MINARELLI LÉGHŰTÉSES) |
Aprilia motortípus | GULLIVER 50 2T |
Aprilia motortípus | RALLY 50 2T LC (MINARELLI) |
Aprilia motortípus | SONIC 50 2T |
Aprilia motortípus | SR 50 2T AIR 1994-1996 (MINARELLI LÉGHŰTÉSES) |
Benelli motortípus | PEPE 50 2T |
Benelli motortípus | 491 GT 50 2T AIR (MINARELLI) |
Beta motortípus | CHRONO 50 2T |
Beta motortípus | ARK 50 2T |
Malaguti motortípus | F12 DIGIT KAT-PHANTOM 50 2T LC |
Malaguti motortípus | F12-PHANTOM 50 2T |
Malaguti motortípus | F15 FIREFOX 50 2T LC |
Malaguti motortípus | F10 50 2T |
Malaguti motortípus | F12 R LC 50 2T LC EURO 2 |
Malaguti motortípus | F12-PHANTOM 50 2T LC |
Mbk motortípus | OVETTO 50 2T |
Mbk motortípus | FLIPPER 50 2T |
Mbk motortípus | NITRO 50 2T LC |
Mbk motortípus | EVOLIS 50 2T |
Mbk motortípus | FORTE 50 2T |
Yamaha motortípus | AXIS 50 2T |
Yamaha motortípus | JOG R 50 2T |
Yamaha motortípus | WHY 50 2T |
Yamaha motortípus | AEROX 50 2T LC EURO 0-1 |
Yamaha motortípus | JOG 50 2T |
Yamaha motortípus | NEO'S 50 2T |
A Shot kipufogórendszerek negyedik generációján, a Shot V4-en a hangtompító más módon van rögzítve a kipufogódobhoz. Az eltérő rögzítési mód csökkenti a rezgést, gyorsabb és ritkább karbantartást igényel. A hangtompító átmérője 70 mm, mint a Shot V3-nál, de némi trükkel akár 1 LE-s teljesítmény növekedést érhető el. A csatlakozó cső hajlási sugara meg lett növelve, hogy maximalizálja a gáz áramlást, ezáltal növelve a nyomatékot alacsony és közepes fordulatszámon. A Shot V4 kialakításának köszönhetően a legjobbat nyújtja egy beállított motorblokkon. Az új üvegszálas-betét (Acoustapack) használatával a zaj kibocsátás megfelel az európai standardnak. Acoustapack betét elérhető mint alkatrész.